Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10400.8/506
Título: Metamorphoses in teacher’s identity
Autor: Vieira, Ricardo
Silva, Pedro
Data: 2002
Resumo: By analyzing the life-histories of teachers, this paper attempts to describe the ways they lived their experiences from childhood to adulthood and how this process has affected their attitudes towards diversity. It also seeks to examine how these life-histories are conveyed and enacted in the classroom, and hence the possible ways teachers can integrate their cultural knowledge into the teaching-learning process (...)
Descrição: Comunicação apresentada in EERA – European Educational Research Association, Universidade de Lisboa, Faculdade de Psicologia e Ciências da Educação, 2002.
URI: http://hdl.handle.net/10400.8/506
Aparece nas colecções:Comunicações em conferências e congressos internacionais

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
METAMORPHOSES IN TEACHERS IDENTITY , in EERA – European Educ.pdf239,35 kBAdobe PDFVer/Abrir


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpace
Formato BibTex MendeleyEndnote Degois 

Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.